برای جلوگیری از تورم ناشی از بیماران مبتلا به FSGS به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای جلوگیری از تورم ناشی از بیماران مبتلا به FSGS به طور طبیعی

FSGS یکی از شایع ترین علل بیماری های گلومرولی اولیه در بزرگسالان است. به طور کلی آن را یک نوع پیشرفته بیماری کلیوی است، حسابداری برای 2.3 درصد از بیماران مبتلا به ESRD. تورم می تواند یک نشانه شایع از FSGS، که نه تنها تصویر تاثیر می گذارد، نیز می تواند عوارض جدی مانند ادم ریوی و تنفس مشکل شود. پس چگونه برای متوقف کردن التهاب در بیماران مبتلا به FSGS به طور طبیعی؟

برخی از بیماران دچار FSGS تورم پلک ها در صبح و ادم پاها و بدن در پایان روز با توجه به احتباس مایعات و این چیزی است که آنها را منجر به دنبال مراقبت های پزشکی. در درمانگاه، دیورتیک ها استفاده می شود برای کمک به بدن از نمک اضافی باعث تورم خلاص شوید. با این حال، استروئید برای درمان شرایط دیگر نیز می تواند باعث تورم استفاده می شود. تورم برخی از موارد می توان به راحتی درمان نمی شود.

پس چرا نمی روند و سعی کنید روش های درمانی طب چینی؟ امروز، بیماران خارجی بیشتر و بیشتری را امتحان کنید و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام دارو، دهان طب گیاهی چینی و جایگزین درمان طب چینی. اول، بسیاری از آنها می تواند کمک به گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون. پس از تمام سطوح در شریان کلیوی گسترش پرفیوژن موثر گلومرولی افزایش خواهد یافت فشار داخلی از گلومرول ها کاهش می یابد، در عین حال، نرخ بالای فیلتراسیون گلومرول نیز کاهش می یابد، به تاخیر انداختن و کنترل توسعه فیبروز کلیوی در نتیجه. پس از آن، تورم به تدریج محو خواهد شد.

چه تر است، این درمان طب چینی نیز ممکن است توابع بیشتری را از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، حذف کمپلکسهای ایمنی از هر یک از بدن، بازی برای ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده و فراهم ذاتی مواد مغذی تعمیر کلیه به تدریج آسیب کلیه و عملکرد کلیه بازگرداند. با بهبود کارکرد کلیه، کلیه ها عمل دوباره به حذف نمک و مایع اضافی را از بدن، در نتیجه توقف التهاب و سایر علائم FSGS به طور طبیعی و به طور موثر. همچنین، به دلیل آن می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، که معمولا استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به FSGS طور موثر جلوگیری از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه. همانطور که همه ما می دانیم، برخی از FSGS هستند پاسخگو به عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی نیست و به تدریج توسعه به نارسایی کلیوی است، بنابراین قطعا این درمان طب چینی به همراه امید تازه.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، تورم توسط FSGS، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: